sobota, 31 grudnia 2011

Wizaż, kosmetyki i makijaż chińskich kobiet

Od lat interesuję się kosmetykami, a dziś znów wylądowałam na wizażu. Jakby przez przypadek ale kto wie? Przerwę miałam dłuuugą..

Ostatnia moja wizyta w Chinach była z paletą Urban Decay- mocne kolory i co dnia miałam ochotę na malowanie oczu. Oczywiście złożyły się na to dwie rzeczy, a że to w grudniu i temperatura powietrza naście stopni:) a po drugie wilgotność w normie więc nie spływałam;) I co rusz zaczepiały mnie dziewczyny i komentowały kolorki na oczach:) 
W zasadzie dopiero wtedy uświadomiłam sobie, że w Chinach w zasadzie kolorówka nie istnieje jak w Europie. 
Jak więc wygląda makijaż dziewczyn w Chinach? 
Wyrównanie koloru skóry, podkreślenie kości policzkowych, tusz do rzęs i błyszczyk. Jeśli w ogóle. Skromnie? Troszkę może.. Oczywiście wynika to z tradycji. Malowanie twarzy zastrzeżone dla artystów i kurtyzan..
Najważniejsze w wyglądzie dla Chinek są włosy. Zawsze zadbane i wypielęgnowane oraz dobrze obcięte. Uwielbiam chińskich fryzjerów! Każdą wizytę w Chinach zaczynam od fryzjera i na nim kończę.

Dwa to pielęgnacja skóry.I chociaż kremy wybielające oraz z filtrem są bardzo popularne to tańszym i skuteczniejszym sposobem ochrony przed słońcem jest parasol. Codzienny widok:) tu przed Zakazanym Miastem na sławnym placu:
źródło :http://jilltrilling.blogspot.com/

I trzecim obszarem wyjątkowej dbałości są paznokcie. Niewiarygodne ile salonów manicure/pedicure tam jest. Przy masażu stóp zawsze pada propozycja pomalowania paznokci:)
http://images.travelpod.com/users/seefs/1.1249789590.foot-massage.jpg
źródło:blog.travelpod.com


Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!


1 komentarz:

  1. Jako Twoja fanka poproszę o kilka fotek tych pięknych kolorków do oczu :))) .... może będziesz mogla coś polecić :D Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku życzę :D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za pozostawione słowa i uwagę jaką poświeciłaś/eś moim literkom i reszcie;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...